The Lost in the Found
S10, A17: Als het stoffelijk overschot van een scholier in een greppel wordt aangetroffen, vermoeden Booth en Brennan dat pesten een rol speelde. Als Brennan overeenkomsten tussen haar tienerjaren en die van het slachtoffer ontdekt, twijfelt het team of het meisje eigenlijk wel is vermoord.