S3, A7: Nadat Limehouse aanbiedt om te voorkomen dat Errol Tanner Dodd zal doden en dan een aanval afweert van de seniele Arlo Givens, komt Raylan in een bar oog in oog met maffiabaas Robert Quarles. Quarles vermoedt dat Raylan voor zijn rivaal werkt, Boyd Crowder, en biedt hem geld aan om over te lopen zodat hij Harlan County over kan nemen. Raylan geeft tegengas en zegt dat hij onderzoek doet naar...