S3, A13: Ben probeert een vastberaden Locke over te halen af te zien van z’n destructieve plan door hem enkele geheimen van het eiland aan te bieden. Kate’s hereniging met Jack verloopt niet volgens plan als ze ontdekt dat hij een deal heeft gesloten met de ‘Anderen’.