The Man On Death Row
S1, A7: De veroordeelde Howard Epps zal over 32 uur worden geëxecuteerd middels een dodelijke injectie voor de moord op de 17-jarige April Wright. Epps advocaat Amy Morton doet last-minute een beroep op Booth, die Epps arresteerde, om de zaak opnieuw te onderzoeken.