The Man on Fire
S1, A6: 28 jaar lang lag de afschuwelijke zaak van een jonge man die levend verbrandde op de plank bij de politie in Atlanta. Omdat ze geen naam van hem hadden, lag het onderzoek stil. Nu werken rechercheurs samen met het DNA Doe Project om de 'brandende man' te identificeren en zijn familie eindelijk antwoorden te geven.