Naming the Dead
In Amerika zijn er 50.000 onbekende lichamen waar niet om gerouwd kan worden. Het was tot nu toe onmogelijk ze te identificeren. Deze indrukwekkende nieuwe serie volgt het DNA Doe Project, een toonaangevende organisatie op het gebied van genetisch onderzoek en identificatie, tijdens diens samenwerking met politie-eenheden om zeer oude cold cases op te lossen, ongeïdentificeerde lichamen een naam te geven en families in het hele land afsluiting te kunnen geven.