The Mistake
S2, A8: Kayla, een moeder met twee dochtertjes krijgt tijdens een talentenjacht met haar kinderen hevige buikpijn en wordt naar het Princeton Plainsboro ziekenhuis gebracht. Zes maanden later worden Dr. Chase en Dr. House door Stacy voorbereid op een hoorzitting die moet bepalen of Chase of House een fout hebben gemaakt die tot Kayla's dood leidde en de rechtszaak die haar familie daarna aanspande.