The One With a Chick. And a Duck.
S3, A21: Monica moet besluiten of ze de baan die Pete haar aanbiedt wel wil. Ross laat een tv-interview schieten om Rachel te helpen, die een blessure heeft opgelopen. Joey en Chandler adopteren een eend en een kip.