S3, A18: Phoebe is wanhopig als haar broer wil trouwen met een vrouw die twee keer zo oud is. Monica krijgt van een aanbidder een fooi die een klein vermogen waard is. Door een hypnosebandje gedraagt Chandler zich als een vrouw.