The Orphan
S4, A12: Als Nadia niets vertelt over haar foute verleden met een man die nu het onderwerp is van een missie van de geheime dienst, brengt ze haar eigen leven en dat van Sydney en Weiss in groot gevaar. Intussen ontdekt Vaughn iemand die banden heeft met zowel zijn vader als Nadia. We zien Sonia Braga ('American Family') in een gastrol als Sophia Vargas.