Lost The Other Woman
S4, A6: Juliet krijgt ongewenst bezoek van iemand uit haar verleden, die als taak heeft Charlotte en Faraday te traceren en koste wat kost te voorkomen dat ze hun missie kunnen voltooien. Ben doet Locke een verleidelijk voorstel.