S1, A5: Dorothy's onderzoek naar de verdwijnig van Glinda leidt haar naar de Munchkinboerderij, waar ze een magische parel ontdekt die de waarheid laat zien. Maar voordat ze die kan gebruiken om een stap dichter bij haar terugkeer te komen, stuit ze op een in woede ontstekende Fritz.