The Perfect Mark
S3, A7: Als de machine het nummer van een hypnotherapeut toont, ontdekt het POI-team dat hij meer is dan alleen een meester van de geest. Ondertussen volgt Carter een antiekhandelaar die een connectie heeft met de criminele HR-organisatie.