The Places You Have Come to Fear the Most
S1, A2: Nadat hij zijn eerste wedstrijd in het schoolteam heeft verprutst, besluit Lucas het team te verlaten. Ondertussen wordt de relatie tussen Nathan en Peyton steeds slechter want Peyton is het wangedrag van Nathan tegen Lucas meer dan zat.