S1, A3: Benny heeft moeite om gemotiveerd te blijven aan boord, terwijl Jamie probeert zijn team op orde te houden. Ryan en Aesha's communicatie in de kombuis komt naar voren wanneer de gasten niet klaar zijn voor service.