Below Deck: Down Under
Unchained and Untamed
Aesha en Ryan zijn het oneens over service en dat leidt tot een explosieve lunch. Brittini neemt het voor zichzelf op, en Benny wil niet bij het anker werken.
Benny heeft moeite om gemotiveerd te blijven aan boord, terwijl Jamie probeert zijn team op orde te houden. Ryan en Aesha's communicatie in de kombuis komt naar voren wanneer de gasten niet klaar zijn voor service.
Magda verrast de gasten door een show op te voeren. Aesha leert dat barista zijn niet makkelijk is. Ryan worstelt om aan de eisen van de gasten te voldoen. Een extra fooi maakt Brittini emotioneel.