S11, A10: Alex’ nieuwe bedrijf geeft haar een nieuw luxeappartement met alles erop en eraan en een lijst van bekende bewoners, waar de familie maar al te graag van wil profiteren zonder dat ze het weet. Phil is op een missie om de beroemde burgers van het restaurant te beoordelen voor zijn foodblog terwijl Mitch en Cam afzonderlijk binnenglippen om de beroemdste bewoner, David Beckham, te ontmoeten.