S1, A3: Ivandoe en Bert ontmoeten een ongelukkige prins die gekust moet worden om terug te veranderen in de mooie kikker die hij ooit was. Maar Ivandoe en Bert hebben daar absoluut geen zin in. Ze willen verder met hun queeste!