The Promise in the Palace
S11, A7: Het team onderzoekt de moord op een ontsnappingsartiest wiens lichaam in het bos werd aangetroffen. Ze ontdekken dat het slachtoffer in het Magic Palace werkte en door geheime activiteiten wellicht vijanden in de goochelaarswereld had. Ondertussen vragen Brennan en Booth hun vrienden of de tandenfee Christine moet bezoeken, en blijft Angela met Sebastian Kohl aan haar fotografie werken.