The Recruit
S1, A7: Alex informeert Nikita dat een van de rekruten is geactiveerd voor een zelfmoordmissie. Nikita onderschept de rekruut net wanneer Michael arriveert en de twee belanden in een vuurgevecht. Een andere rekruut besluit een aantal bewakers aan te vallen bij Division, waardoor de pleuris uitbreekt.