S3, A17: Medellin ligt weer op tafel voor Vince, maar Ari en producent Nick Rubenstein moeten de deal rondkrijgen op de heilige dag, Jom Kipoer. Ze hebben tot zonsondergang en moeten de deal rondkrijgen zonder gebruik van een mobiele telefoon.