S5, A3: Sydney moet tijdens een missie met de nieuwe APO-agent Thomas Grace samenwerken. Ze ontdekken dat Rachel Gibson, een spion die ervan wordt verdacht betrokken te zijn bij activiteiten tegen de Verenigde Staten, een schokkende overeenkomst met Sydney heeft. Dixon moet Sloane begeleiden die voor 48 uur de gevangenis mag verlaten om een medicijn te vinden dat zijn dochter Nadia misschien kan genezen.