The Six Week Curse
S7, A15: Dana hypnotiseert Andy om erachter te komen waarom zijn relaties steeds stuklopen na zes weken. Dana besluit Andy wat meer zelfvertrouwen te geven, maar ze heeft het alleen maar erger gemaakt als Andy met andere vrouwen begint te flirten terwijl hij uit is met Emily.