Marie Antoinette The Slap
S1, A1: Marie Antoinette is nog maar een tiener als ze gedwongen wordt Oostenrijk te verlaten om met de Dauphin te trouwen. Ze moet een Bourbon-erfgenaam voortbrengen om de alliantie tussen Frankrijk en Oostenrijk veilig te stellen. Maar ze is net zo onvoorbereid op haar werk als haar onhandige tienerman. Hoe zal deze vrije geest reageren op Versailles met zijn belachelijke etiquetteregels?