S5, A17: Conrad behandelt een van Gigi's klasgenoten, wiens buikpijn uitgroeit tot iets veel ernstigers. Ondertussen neemt Devon een aantal stagiaires mee naar een bejaardentehuis, waar ze een voormalige dokter ontmoeten wiens vrouw ziek wordt tijdens hun bezoek. Tijdens haar zoektocht naar een spermadonor voor Padma ontdekt Leela verontrustend nieuws over de zaak.