S1, A6: Nick (David Giuntoli) moet naar een brandstichting, waarbij een voortslepende familieruzie een rol speelt en die Monroe (Silas Weir Mitchell) confronteert met figuren uit zijn troebele verleden. Terwijl Monroe worstelt met zijn wilde kant, moet Nick voorkomen dat alles in vlammen op gaat. Met rollen van Russell Hornsby, Bitsie Tulloch, Sasha Roiz en Reggie Lee.