The Truth
S1, A6: Alles begint uiteen te vallen terwijl Jake worstelt met zijn dubbelleven: als docent en tijdreiziger. Wanneer Sadie's leven wordt bedreigd, moet Jake een vreselijke keuze maken en Bill aan zijn lot overlaten. Ondertussen neemt Lee Harvey Oswald stappen die hem dichter naar zijn vreselijk lot leiden.