The Vampire Diaries The Vampire Diaries: Memory Lane
S2, A4: Stefan is geschokt wanneer Katherine nieuwe geheimen onthult over wat er echt in 1864 is gebeurd. Damon probeert een nieuwe tactiek voor de problemen met Mason (TAYLOR KINNEY).