The Walk In
S2, A3: Philip en Elizabeth ronden weer een missie af, niet zonder problemen, en Philip blijft zich zorgen maken om Elizabeths behoefte naar actie. Stan spoort een KGB-contactpersoon op, wat hem veel lof oplevert en hem afhankelijker maakt van Nina. Paige verkent haar moeders verleden en Oleg buigt zich over Nina's geheime operatie.