The Way Forward
S1, A5: In de hoop een tv-carrière op te bouwen en de Remnant Fellowship bekender te maken, filmt Gwen een pilotaflevering. Jaren later heeft de kerk moeite zijn verhaal in goede banen te leiden, omdat steeds meer oud-leden uit de school klappen.