S5, A23: Als Ted een date meeneemt om een nieuwe hitfilm te zien, 'The Wedding Bride', is hij geschokt als hij erachter komt dat het verhaal losjes gebaseerd is op zijn leven, en dat het is geschreven door Tony, de man voor wie Stella hem achterliet bij het altaar. Judy Greer speelt een gastrol als Royce, Teds date. Jason Lewis, Malin Akerman en Chris Kattan spelen een gastrol als de filmversies van Tony, Stella en Ted.