There Is No Other Way
S2, A16: Carlos en Gabrielle ondervinden problemen in het adoptieproces. Susan gaat onder het mes. Andrew en Bree krijgen ruzie. Tom heeft er moeite mee om te accepteren dat z'n vrouw ook z'n baas is.