There's More Than One of Everything
S1, A21: In de seizoensfinale wordt de Fringe Division aangevallen, keert dhr. Jones terug, verdwijnt Walter en maakt de ongrijpbare William Bell (LEONARD NIMOY) van Massive Dynamics eindelijk zijn opwachting.