Desperate Housewives There's Something About A War
S2, A13: Susan hoort dat ze geopereerd moet worden, maar wil het niet aan dr Ron overlaten. Bree en Betty ontdekken dat ze veel gemeen hebben. Gabrielle gaat de confrontatie aan met zuster Mary.