This Can't Be Life
S2, A6: Jax belandt opnieuw in een gevaarlijke situatie en Lucy's verleden komt weer bovendrijven. Adrian gaat getuigen en onthult nieuwe geheimen, terwijl Lewis moeite heeft om zijn eigen geheimen te bewaren.