Thunderstruck
S5, A5: Het team van de 126 komt in actie wanneer een paard met een bewusteloze ruiter op zijn rug een brouwerij binnenrijdt en ze vervolgens moeten uitrukken voor een bus vol met toeristen die allemaal epileptische aanvallen krijgen. Judd stelt Owen voor aan Wyatts moeder Marlene. Carlos en TK beginnen met therapie voor koppels wanneer Carlos' onderzoek naar de moord op zijn vader hem volledig in zijn greep krijgt.