To Save Us All From Satan's Power
S3, A10: Herinneringen aan voorbije kerstdagen drijven Tony naar de spreekkamer van Dr. Melfi. Janice organiseert het gevreesde jaarlijkse Kerstdiner. Bacala moet Kerstman spelen in plaats van Pussy.