Malcolm in the Middle Toekomstige Malcolm
S4, A19: Malcolm ontmoet een schaak spelende zwerver die hij zou kunnen zijn over 30 jaar. Lois begrijpt niet waarom ze aankomt. Dewey wijt zijn bizarre gedrag om aan verzoeken te voldoen aan de foetus van Lois. Francis wil niet dat Piama naakt poseert voor een kunstopleiding.