New Girl Tomaten
S1, A22: Cece wil haar ware gevoelens voor Schmidt niet toegeven en wil dat hij uitgaat met een van haar knappe huisgenootjes. Ondertussen zou Jess graag willen dat zij met Russell dezelfde passievolle klik had als die hij met zijn ex-vrouw had. De sombere Nick richt zich volledig op zijn nieuwe moestuin.