Tomb Raiders
S1, A4: In de Vallei der Koningen onthult de dramatische ontdekking van een 3000 jaar oude ring van Ramses III het verhaal van een door de staat goedgekeurde, grootschalige tombe-overval. Een andere tombe onthult hoe bouwers slimme ontwerpen gebruikten om dieven te slim af te zijn. Egyptische en Amerikaanse autoriteiten werken samen om drie mummies te repatriëren die te koop staan op de zwarte markt.