S2, A13: Shore en Denise vertegenwoordigen een meisje wier vader haar moeder vermoordde nadat hij de verblijfplaats van de moeder had gevonden op een website van een verzekeringsmaatschappij. Catherine berooft een buurtwinkel. Brad probeert Bev om te kopen om Denny Crane te verlaten.