Tot het uiterste
S4, A8: De 118 worden opgeroepen naar de landingsbaan waar een stewardess helemaal klaar is met de passagiers van haar vlucht. Athena ontdekt dat quarantaine een koppel tot het uiterste heeft gedreven. Ondertussen is Eddie bezorgd dat Christopher het niet leuk zal vinden als hij gaat daten, haalt Buck banden aan met een oude vlam en zit hij midden in de nieuwe relatie van Albert, en nemen Maddie en Chimney een belangrijke beslissing over hun baby.