Tot ziens, Kitty Malcolm in the Middle
S5, A3: Stevie komt in een shock als hij hoort dat Kitty van Abe gescheiden is. Reese gaat op in de heftige teksten uit een dagboek, maar weet niet dat dat van Lois is. Otto en Francis moeten een oud paard afmaken. Dewey ontdekt dat hij babyeten lekker vindt.