Crossing Jordan Total Recall
S5, A6: Woody en Garret heropenen een zaak met een vermiste persoon na de vondst van een lijk en een ex-student van het slachtoffer bekent. Jordan en journalist J.D. Pollack worden verliefd, maar door een zaak twijfelt Jordan over liefde en toewijding.