Truly Content
S7, A3: Susan ontdekt dat een aantal van haar beste moves worden nagedaan door een rivaal. Gabrielle huurt een privédectective in om een zaak te onderzoeken. Toms dokter schrijft een onorthodox middel voor tegen z'n depressie.