S8, A8: Marshall neemt het op tegen zijn oude vriend/nieuwe rivaal Brad in de grootste zaak van zijn carrière. De bende haalt herinneringen op over hun eigen problemen met de wet. Dat leidt tot een debat over wie als tiener de grootste delinquent was.