The Murky Stream TWEE. DE WIND DIE DOOR MAPO WAAIT
S1, A2: Na dagen werken zonder betaald te worden, heeft Siyul er genoeg van. Eun begint eindelijk aan haar langverwachte baan. Chun wordt legerofficier na het staatsexamen. Maar de wereld waarmee ze te maken krijgen is veel corrupter dan ze gedacht hadden.