The Murky Stream
Na dagen werken zonder betaald te worden, heeft Siyul er genoeg van. Eun begint eindelijk aan haar langverwachte baan. Chun wordt legerofficier na het staatsexamen. Maar de wereld waarmee ze te maken krijgen is veel corrupter dan ze gedacht hadden.
DRIE. EEN STERKE, NIEUWE MAN
Mudeok chanteert Siyul terwijl Chun en Eun zich steeds bozer en machtelozer voelen als ze overal te maken krijgen met corruptie.
Siyul begint zich aan te passen aan zijn nieuwe leven. Chun hoort een ongelooflijk verhaal van Eun en Wang Hae doet iets waardoor de spanningen toenemen.
Siyul probeert een nieuwe orde te vestigen terwijl de wind van verandering begint te waaien in Mapo. Ondertussen doet Chun een gevaarlijke ontdekking over de zaak van het vermiste paard op het politiebureau.
Chun wordt erin geluisd. Euns petitie zorgt voor problemen. Siyul gaat de confrontatie aan met een nachtmerrie uit zijn verleden. Door Wang Hae's plannetjes wordt de rivier in een bloedbad veranderd.