Made in Korea
Kitae onderhandelt met Yuji van de Ikeda-clan om zijn activiteiten uit te breiden. Ze besluiten samen te werken, maar Geonyoung volgt hen naar Japan.
Geonyoung bedenkt een plan om Kitae te arresteren, terwijl Kitae zijn bedrijf steeds meer uitbreidt.