The Sympathizer
Good Little Asian
De Captain is nog maar net in Los Angeles of hij moet iemand vinden die hij kan beschuldigen als de General begint te vermoeden dat er een mol is.
Love It or Leave It
De Captain en Bon bedenken een plan om de angsten van de General weg te nemen. Later ontmoet de Captain de Auteur, die een film over oorlog wil maken.
Als onwillige adviseur bij een Hollywood-film navigeert de Captain door de ego's en persoonlijkheden van een productie die steeds chaotischer wordt.
De kapitein denkt dat de militaire operatie van de generaal gedoemd is te mislukken en probeert de missie aan het licht te brengen en Bon te redden.